0

Azeri oyun(Bu video izlenir ) qizlar oyini azeri qizlar ermni rqsi

# 3778 00:03:23 Выключить свет 23 марта 2013 1890 просмотров Пожаловаться Сообщить
Для просмотра необходим Flash Player последней версии.

Авторизуйтесь, чтобы проголосовать за ролик!

За ролик пока что никто не голосовал...

Категория ролика: Папье маше

Код ролика:

Ссылка ролика:

Теги: video, oyunbu, izlenir, azeri,

dernek ba?kan? Alican abi Kars d???n salonunda .Bu video izlenir..

похожие ролики | другие ролики автора

0 # 29 марта 2013 в 15:29 0
Var olsun tum dnya azerileri ve IGDIr Beyleri
fereh # 31 марта 2013 в 09:47 0
ne qeweng oynayirlar..
seseleme # 7 апреля 2013 в 07:14 0
ne demi air cahile asla muhatap olma cnk cahil hep cahildir :)
seseleme # 16 апреля 2013 в 13:46 0
yani bazlar azeri deyil filan diyor bu nasil dans diyor ben tantaym size kim olduumuzu! Biz Kafkas Trkleriyiz Azerbaycan gmeniyiz ve Trkiyenin dou illerinde yaamaktayz. Bizim oyunlarmz dede'den ne grdk ise odur. Dilimiz de yledir. Sonradan rus aksanyla konumadk biz! Biliyorum sizin orada byle oyun oynayan yok nk siz bilmezsiniz bu oyunlar sizin atanz bilir. Asimile olmayan ve benliini kltrn birliini dirliini koruyan tek Kafkas Trkleriz!
zamin # 19 апреля 2013 в 22:03 0
Azerbaycanlilari bu tur danslarla rezil etmeyin bence.. Cunki bizim oynadigimiz dans coook hizli gardash..
sarxan09 # 27 апреля 2013 в 17:21 0
siz azrbaycan rqsi grmmisiniz. Turk qaqalar glin siz nec oynadmz gsterk
leylahan # 28 апреля 2013 в 03:43 0
Очень красиво танцует! Молодчина! Танцует по нашему - по азербайджански. А кому не нравится пускай не смотрит.
mrgreata # 4 мая 2013 в 11:17 0
2003-c ylda Azerbaycan kanlar iindi boulurken, bunlar da dyn yapyorlarm. ok ayp. Azri diyil bunlar!
mrgreata # 11 мая 2013 в 04:04 0
ermni sikmy tvb etmim. Get baqasna sikdirt. Qan geni qarq gtvrn.
mrgreata # 15 мая 2013 в 19:19 0
Sn sikdir komandas nec vermk olar? sn z soyundan olan ermni siki lazmdr. Onu burada axtarma! Get rvanda axtar. Ay bacs qhb. Anan bacn murdar ermni soyundan olanlar siksin. Hans Andranikin sikindn ddn sn?
yolunuzu # 21 мая 2013 в 05:55 0
Elede gozel oyniyerki:)
psychoki # 22 мая 2013 в 08:16 0
senin yedi slelani sikim orusbunun cocugu azeri degiller be nediler gavat ibnesi lan skr et dua et trkiyede azeri oyunlari varsa bizim igdirlarin sayesinde tanindi igdirlar olmasa azeri oynunu kim taniyacakdi trkyiede it serefsiz lan varya ben igdir azerisiyem ama ermeniler bile sizden iyidi adamlar en azaindan kendi kltrene laf atmir kfr etmir serefsiz ister kt oynasin iyi oynasin sonucta oynuyur ya tanitiyor ya azeri oynunu kalkip orda kolbastimi oynasin adi kpek
kadir # 23 мая 2013 в 14:31 0
hangi sarki bu ??
1976lati # 29 мая 2013 в 08:48 0
gizmayin mene bu sincih sakali protesto menim demokrati hakim ;-)
0 # 1 июня 2013 в 17:14 0
AKYUMAKLI KYLM MENDE AKYUMAKLIYAM SMM BAYCANDI AMA BUNU KAFKAS KARDELER IKARMIYIPDI AMA ONLARDA BYERDEN DUYUPDU DEYPLER
uzer82 # 7 июня 2013 в 04:48 0
bu ne oxuyur ...deyesen mixliyib ...:))
sana # 7 июня 2013 в 11:18 0
Azeriler cok daha gzel oynar, bu ne ya ??
umre14 # 20 июня 2013 в 01:14 0
bunlar azeri deyil
99danger # 26 июня 2013 в 14:14 0
sarki pek uymamis hahaha super oynamislar ;) ede bunlar mekteplidiler XD
naxcivan # 29 июня 2013 в 16:45 0
Bunlar Gney Azerbaycanllar yani randa yaayanlar
mrssinge # 2 июля 2013 в 05:48 0
VALLA CANIM AZERBAYCANDA KI DUGUNLERIN CHOGUNDA NAGARA VARDIR.
betonaze # 4 июля 2013 в 02:22 0
gzel calilar, gzelde oynuyur, ama diyende is yokdu....
zulya # 8 июля 2013 в 06:06 0
бела гозал махныны нийа бела пис охуйурлар. ойнайана соз йох
ali # 14 июля 2013 в 08:59 0
KAFKAS KARDESLER ELLARE
kadersiz # 24 июля 2013 в 13:11 0
ahh ben oraqda olcaktm valla ok zledim karsmn dnlerini kz karmalarn :((((